Bu sayfayı yazdır

LazerleTüy Sarartma

LAZERLE TÜY SARARTMA

İstenmeyen tüylere lazer epilasyon yaptırmak istemeyen özellikle açık renkli ve ince tüylere sahip kişiler için; Kıl ya da cilt yapısı fark etmeden her cilt tipine uygulanabilen bir işlemdir.

Diğer epilasyon işlemlerine göre (iğneli epilasyon, Lazer epilasyon gibi) daha az bir batma hissi oluşması dışında bir acı ya da ağrı durumu oluşmamaktadır.

Uygulama sırasında ya da sonrasında ağrı oluşmadığından son derece konforlu bir işlemdir.

Kişi istenmeyen tüylerin sarartılmasından dolayı; tüylerinden kaynaklanan kötü görüntüden de hızlı ve etkili olarak kurtulabilmektedir.

İşlem kalıcı değilse de istenmeyen görüntüyü gidererek epilasyon istemeyen kişilere ağrısız, acısız çözüm sunmaktadır.

Uzman ellerde işlem yapıldığında sonuçları kişileri tatmin etmektedir.

İşlem sonrasında istenmeyen tüylerin sarartılması ile görünümün değişimi 3 aya kadar sürebilmektedir.

KİMLER UYGULAMADAN YARARLANABİLİR?

Kadın ya da erkek herkes bu işlemi yaptırabilir.

Lazer epilasyon yaptırmasına rağmen kalan;

Açık renkli ve ince tüyler için çözüm arayan kişilere ağrısız, acısız çözüm imkânı sunmaktadır.

LAZERLE TÜY SARARTMA UYGULAMASI

Uygulama acısız ve ağrısızdır. İşlem esnasında hafif bir batma hissi oluşsa da kişi bunu tolere edebilmektedir. Cilt üzerinde bir yanık veya lekeye yol açmamaktadır. Lazer işlemine bağlı hafif bir kızarıklık oluşabilirse de kısa sürede geçmektedir

Q SWİTCHED ND_YAQ LAZER İLE YAPILAN İŞLEM SONUÇLARI

• Tüy rengini açabilir (Tüy Sarartma)