Karbon Peeling

KARBON PEELING

Lazer Karbon Peel İşlemi Nedir?
Lazerle cilt yenileme ve gençleştirme işlemidir. Fraksiyonel lazer (Erb, CO2 lazer) yöntemlerinden farklı olarak deri üzerinde yara ve kabuklanma bırakmadan, cilt gençleştirme işlemi yapabilmektedir.

Uygulama esnasında ağrı-acı hissi yok veya minimaldir. Uygulama sonu nemlendirici ve güneş koruyucu ile günlük yaşama derhal dönülebilmektedir. Uygulama alanların da yaklaşık 2-3 saat süren bir kızarıklık oluşabilir ve bu kızarıklık sonrasında kendiliğinden kaybolur. Karbon peel; yüz bölgesini ilgilendiren birçok şikayetin tedavisinde kullanılabilirse de tedavi edici etkileri şu şekildedir;
* Aktif akne (sivilce) tedavisi
* Orta yaş kırışıklıklarının tedavisi
* Yaşlılık-güneş lekelerin tedavisi
* El Bakımı Amaçlı (Yenileme ve Nemlendirme)
* Eski sivilce izlerinin tedavisi
* Gözenek sıkılaştırma
* Cilt bakımı amaçlı (klasik cilt bakımında onlarca seans uygulamada görülen etkiler hızlı olarak lazer ile düşük seansta alınabilmektedir). Karbon peel avantajları
* Yaz-kış her mevsim uygulanabilmektedir. Yaz aylarında kullanılamayan diğer lazer işlemlerinin (erbiyum,CO2 gibi) dezavantajlarına göre farklıdır.
* Uygulamalarda ağrı-acı hissi yok veya minimaldir.
* Uygulama sonrasında kabuklanma ve yara oluşmamakta ve kişi gündelik yaşamına dönebilmektedir.
* Karbon peel esmer cilt yapısındaki kişiler için uygulanabilmektedir.
* Cilt bakım amaçlıda uygulanabilmektedir.

Randevu için arayın :

Okunma 1480 kez